سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا می دانی کدام یک از مردم داناترند؟ گفت : خدا [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
 
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 10:22 عصر
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 10:21 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه بنگاه در اس کیو ال با اس کیو ال با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول پروژه بنگاه در اس کیو ال با اس کیو ال تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی پروژه بنگاه در اس کیو ال با اس کیو ال یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 10:20 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی وب سایت رزرواسیون هتل با استفاده از تکنولوژی و زبان برنامه نویسی ای اس پی دات نت ( Asp.Net ) و سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه دانشجویی وب سایت رزرواسیون هتل داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه دانشجویی وب سایت رزرواسیون هتل تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه دانشجویی وب سایت رزرواسیون هتل دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه دانشجویی وب سایت رزرواسیون هتل توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه دانشجویی وب سایت رزرواسیون هتل در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 10:19 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی درخت دودویی به زبان c++ یک پروژه بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

محتویات و سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی کد های آن داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط نوشته شده است، شما می توانید با بررسی جزئی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات روند طراحی آن کاملا مسلط شوید.

پروژه پروژه دانشجویی درخت دودویی به زبان c++ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در سایر زبانهای برنامه نویسی نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 10:18 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

این برنامه بسیار ساده برای درک بهتر دانشجویان طراحی شده و به جای استفاده از حلقه های گرافیکی از متن برای نشان دادن موقعیت حلقه ها استفاده کرده است در داکیومنت پروژه خطوط برنامه به زبان ساده توضیح داده شده است و قابل قبول اساتید می باشد

برنامه قابلیت آن را دارد که کاربر تعداد صفحات یا همان دیسک ها را خود مشخص کند

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ