سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 بهمن 30 , ساعت 6:53 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه فروشگاه لباس مجلسی تحت SQLServer با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول دانلود پروژه فروشگاه لباس مجلسی تحت SQLServer تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی دانلود پروژه فروشگاه لباس مجلسی تحت SQLServer یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 بهمن 30 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه مدیریت ریشه های معادله به روش تنصیف با زبان نت بینز و جاوا با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا (Java ) طراحی و تنظیم شده است.

محتویات و سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی کد های آن داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط نوشته شده است، شما می توانید با بررسی جزئی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات روند طراحی آن کاملا مسلط شوید.

پروژه مدیریت ریشه های معادله به روش تنصیف با زبان نت بینز و جاوا یک پروژه بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه مدیریت ریشه های معادله به روش تنصیف با زبان نت بینز و جاوا توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در سایر زبانهای برنامه نویسی نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 بهمن 30 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه فروشگاه labtop سی شارپ با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه فروشگاه labtop سی شارپ داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه فروشگاه labtop سی شارپ تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه فروشگاه labtop سی شارپ دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه فروشگاه labtop سی شارپ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه فروشگاه labtop سی شارپ در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 بهمن 30 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقدمه :
همانطور که می دانید الگوریتم های زمانبندی متعددی برای تخصیص زمان cpu به فرایند ها در سیستم عامل وجود دارد. الگوریتم زمانبندی بالاترین نسبت پاسخ یا همان HRRN یکی از بهینه ترین الگوریتم های مشخص شده در کتاب سیستم عامل می باشد پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net نحوه دقیق استفاده فرایند ها از cpu را بر اساس زمان ورود فرایند ( input time ) و زمان مورد نیاز برای سرویس آن فرایند ( service time ) مشخص می کند. این پروژه از کوانتوم یک ( quantum 1 ) برای نمایش بهتر عملکرد این الگوریتم استفاده می کند. ( توضیحات بیشتر در زیر موجود می باشد ).
پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net که توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده شده است یک پروژه کامل و مناسب برای درس سیستم عامل و درس های مرتبط با آن و یک پروژه عالی برای آموزش زبان برنامه نویسی پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net 3 می باشد. دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از این پروژه نحوه کار و پیاده سازی یک پروژه صحیح را در زبان برنامه نویسی پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net 3 یاد می گیرند، پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net در کمال سادگی و قابل درک بودن برای تمامی دانشجویان و دانش پژوهان داری امکانات کامل و بهینه برای این مبحث می باشد.


توضیحات بخش های پروژه :
پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net دارای محتویات و بخش های متعددی مانند :
1. گرفتن اطلاعات فرایند ها : پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net برای انجام و پیاده سازی الگوریتم نیاز دارد که زمان ورود فرایند ها و زمان مورد نیاز برای سرویس آنها را از کاربر گرفته و الگوریتم را محاسبه نماید.

2. نمایش نحوه ارائه سرویس به فرایند ها : خروجی اصلی پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net نمایش نحوه تخصیص زمان cpu به تک تک فرایند ها می باشد. ( البته توضیحات این مطالب به صورت ساده و دقیق در داکیومنت پروژه شرح داده شده است که با یک مطالعه جزعی کل پروژه را کامل درک خواهید کرد.)

3. محاسبه میانگین زمان انتظار : در این الگوریتم نیاز است تا ما محاسبه کنیم که با طور میاگین تمامی فرایند ها چقدر در صف انتظار بوده اند تا کار ان ها به اتمام برسد.

4. میانگین زمان پاسخ : یعنی این که به طور میانگین پردازنده چقدر زمان برای پردازش هر فرایند وقت صرف کرده است

5. میانگین طول صف

6. استفاده از کانتوم 1 : کوانتوم یک یعنی اینکه هر فرایند را که برای پردازش انتخاب می کنیم فقط یک ثانیه از پردازش مورد نیاز آن را انجام میدهیم و بعد مجددا الگوریتم hrrn را بر روی تمامی فرایند ها برای انتخاب یک فرایند دیگر اجرا می کنیم.

7. و...


به همراه پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net :
این پروژه دارای یک داکیومنت 50 صفحه ای متشکل از توضیحات خط به خط سورس کد برنامه می باشد که با مطالعه بخش توضیحات سورس کد آن ( که بین 5 الی 10 صفحه می باشد) تسلط کامل و کافی در پروژه را خواهید داشت.


اجرای پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net :
پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net قابلیت اجرا در نسخه های متعدد پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net 3 در ویژوال استادیو دات نت ( Visual Studio.Net ) را دارد و پروژه را می توان مستقیما از روی فایل اجرایی آن ( exe ) اجرا نمود.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در مورد پروژه پروژه الگوریتم hrrn با quantom 1 تحت visual basic.net :
توجه : در صورت نیاز و یا برخودر با هرگونه مشکلی شما می توانید با مسئولین وب سایت مرکز پروژه های دانشجویی تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که به مشکل شما سریعا رسیدگی خواهد شد و مسئولین پاسخگو می باشند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 بهمن 30 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سورس پروژه وب سایت انتخاب واحد در مای اس کیو ال با زبان پی اچ پی با استفاده از زبان و محیط طراحی وب سایت پی اچ پی ( PHP ) طراحی و تنظیم شده است.

طراحی و سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی بخشهای پروژه سورس پروژه وب سایت انتخاب واحد در مای اس کیو ال با زبان پی اچ پی داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه طراحی و اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

توجه کنید که در داخل این پروژه از سی اس اس ( CSS ) و جاوا اسکریپ ( Java Script ) در صورت نیاز استفاده شده است تا با استفاده از این دو زبان و تکنولوژی زیبایی و کارایی پروژه بهتر شود.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در مای اس کیو ال ( MySQL ) می باشد. دیتابیس پروژه سورس پروژه وب سایت انتخاب واحد در مای اس کیو ال با زبان پی اچ پی تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه سورس پروژه وب سایت انتخاب واحد در مای اس کیو ال با زبان پی اچ پی دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه سورس پروژه وب سایت انتخاب واحد در مای اس کیو ال با زبان پی اچ پی توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در سایر برنامه ها و یا زبان های برنامه نویسی نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ