سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس های دانش عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:25 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پایانه مسافربری با c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود پایانه مسافربری با c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود پایانه مسافربری با c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود پایانه مسافربری با c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود پایانه مسافربری با c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود پایانه مسافربری با c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:24 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقدمه :
در کتاب سیستم عامل روشهای متعددی برای زمانبندی فرایند ها معرفی شده است که یکی از آنها الگوریتم راند رابین ( roundrobin ) می باشد. پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# با استفاده از مطالب موجود در کتاب سیستم عامل زمان ورود فرایند ها و زمان مورد نیاز به سرویس آنها را از کاربر گرفته و بر اساس گفته کتاب از کوانتوم 2 (quantom 2 ) برای محاسبه الگوریتم استفاده می کند. کوانتوم 2 یعنی این که برای هر فرایندی که از cpu استفاده می کند فقط دو ثانیه زمان داده شود. پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# این الگوریتم را در کمال سادگی، بسیار جذاب و آموزنده پیاده سازی کرده است.
برنامه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# که توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده شده است یک پروژه کامل و مناسب برای درس سیستم عامل و درس های مرتبط با آن و یک پروژه عالی برای آموزش زبان برنامه نویسی مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# 3 می باشد. دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از این پروژه نحوه کار و پیاده سازی یک پروژه صحیح را در زبان برنامه نویسی مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# 3 یاد می گیرند، پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# در کمال سادگی و قابل درک بودن برای تمامی دانشجویان و دانش پژوهان داری امکانات کامل و بهینه برای این مبحث می باشد.


توضیحات بخش های پروژه :
پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# دارای محتویات و بخش های متعددی مانند :
1. گرفتن اطلاعات فرایند ها : در پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# برای هر فرایند دو اطلاعات زمان ورود ( input time ) و زمان مورد نیاز برای سرویس ( service time ) از کاربر گرفته می شود تا بر اساس انها الگوریتم را اجرا کند.
2. نمایش نحوه ارائه سرویس به فرایند ها : خروجی اصلی پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# نمایش نحوه تخصیص زمان cpu به تک تک فرایند ها می باشد. ( البته توضیحات این مطالب به صورت ساده و دقیق در داکیومنت پروژه شرح داده شده است که با یک مطالعه جزعی کل پروژه را کامل درک خواهید کرد.)

3. محاسبه میانگین زمان انتظار : یعنی هر فرایند در طی اجرای پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# به طور میانگین چقدر در حال انتظار برای سرویس بوده است

4. میانگین زمان پاسخ : یعنی این که به طور میانگین پردازنده چقدر زمان برای پردازش هر فرایند وقت صرف کرده است

5. میانگین طول صف : پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# باید محاسبه کند که فرایند های موجود در صف ما از ابتدای شروع به کار تا اتمام تمامی فرایند ها به طور متوسط چقدر بوده است. یعنی فرض کنید در ثانیه اول 3 فرایند در صف بوده و در ثانیه دوم 4 فرایند و در ثانیه سوم 2 فرایند پس به طور میانگین ما 3 فرایند همیشه در صف داشته ایم.( در سورس کد برنامه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# محاسبه این مورد بسیار ساده تر از این مطلب می باشد.)

6. استفاده از کانتوم 2 : کوانتوم یک یعنی اینکه هر فرایند را که برای پردازش انتخاب می کنیم فقط دو ثانیه از پردازش مورد نیاز آن را انجام میدهیم و بعد مجددا الگوریتم راند رابین در برنامه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# فرایند دیگیری را برای اجرا انتخاب می کند.

7. و...


به همراه پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# :
این پروژه دارای یک داکیومنت 50 صفحه ای متشکل از توضیحات خط به خط سورس کد برنامه می باشد که با مطالعه بخش توضیحات سورس کد آن ( که بین 5 الی 10 صفحه می باشد) تسلط کامل و کافی در پروژه را خواهید داشت.


اجرای پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# :
پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# قابلیت اجرا در نسخه های متعدد مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# 3 در ویژوال استادیو دات نت ( Visual Studio.Net ) را دارد و پروژه را می توان مستقیما از روی فایل اجرایی آن ( exe ) اجرا نمود. پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# بدون نیاز به هیچگونه تنظیماتی اجرا می شود و مطمئن باشد از اجرای این پروژه لذت خواهید برد.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در مورد پروژه مدیریت الگوریتم roundrobin به زبان c# :
توجه : در صورت نیاز و یا برخودر با هرگونه مشکلی شما می توانید با مسئولین وب سایت مرکز پروژه های دانشجویی تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که به مشکل شما سریعا رسیدگی خواهد شد و مسئولین پاسخگو می باشند.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:23 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه باشگاه بدنسازی با ویژوال سی شارپ با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه باشگاه بدنسازی با ویژوال سی شارپ داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه باشگاه بدنسازی با ویژوال سی شارپ تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه باشگاه بدنسازی با ویژوال سی شارپ دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه باشگاه بدنسازی با ویژوال سی شارپ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه باشگاه بدنسازی با ویژوال سی شارپ در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:22 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه پارکینگ به زبان c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود پروژه پارکینگ به زبان c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود پروژه پارکینگ به زبان c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود پروژه پارکینگ به زبان c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود پروژه پارکینگ به زبان c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود پروژه پارکینگ به زبان c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:21 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه آژانس تاکسی به زبان سی شارپ دات نت با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود پروژه آژانس تاکسی به زبان سی شارپ دات نت داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود پروژه آژانس تاکسی به زبان سی شارپ دات نت تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود پروژه آژانس تاکسی به زبان سی شارپ دات نت دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود پروژه آژانس تاکسی به زبان سی شارپ دات نت توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود پروژه آژانس تاکسی به زبان سی شارپ دات نت در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ