سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جوانمردى آبروها را پاسبان است و بردبارى بى خرد را بند دهان و گذشت پیروزى را زکات است و فراموش کردن آن که خیانت کرده براى تو مکافات ، و رأى زدن دیده راه یافتن است ، و آن که تنها با رأى خود ساخت خود را به مخاطره انداخت ، و شکیبایى دور کننده سختیهاى روزگار است و ناشکیبایى زمان را بر فرسودن آدمى یار ، و گرامیترین بى‏نیازى وانهادن آرزوهاست و بسا خرد که اسیر فرمان هواست ، و تجربت اندوختن ، از توفیق بود و دوستى ورزیدن پیوند با مردم را فراهم آرد ، و هرگز امین مشمار آن را که به ستوه بود و تاب نیارد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 8:56 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

در این برنامه با استفاده از تکنیکی ساده فایل را در شبکه به کامپیوتر دیگر انتقال می دهیم و به برای ارسال فایل کافیست آن را انتخاب کرده و ارسال را بزنید، نکته مهم این برنامه این است که هر دو کامپیوتر باید این برنامه را اجرا کنند تا ارسال و دریافت به خوبی انجام گیرد این برنامه با استفاده از برنامه نویسی سوکت(socket programing) این کار را انجام می دهد

این برنامه قابلیت چاپ متن فایل دریافت شده از طریق شبکه را دارد

این کد بسیار ساده و قابل فهم برای دانشجویان طراحی شده و داری توضیحات خط به خط کد می باشد.

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 8:55 عصر
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 8:54 عصر
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 8:53 عصر
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 8:52 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سیستم دبیر خانه با حقوق و دستمزد در c sharp با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه سیستم دبیر خانه با حقوق و دستمزد در c sharp داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه سیستم دبیر خانه با حقوق و دستمزد در c sharp تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه سیستم دبیر خانه با حقوق و دستمزد در c sharp دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه سیستم دبیر خانه با حقوق و دستمزد در c sharp توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه سیستم دبیر خانه با حقوق و دستمزد در c sharp در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ