سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که زمام خود را به دست سستى سپارد ، حقوق را خوار دارد ، و آن که سخن چین را پیروى کند ، دوست را از دست بدهد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:33 صبح
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:32 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه مدیریت پرداخت حقوق اساتید دانشگاه با c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه مدیریت پرداخت حقوق اساتید دانشگاه با c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه مدیریت پرداخت حقوق اساتید دانشگاه با c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه مدیریت پرداخت حقوق اساتید دانشگاه با c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه مدیریت پرداخت حقوق اساتید دانشگاه با c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه مدیریت پرداخت حقوق اساتید دانشگاه با c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:31 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود سورس معرفی گیاهان دارویی با asp.net با استفاده از تکنولوژی و زبان برنامه نویسی ای اس پی دات نت ( Asp.Net ) و سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود سورس معرفی گیاهان دارویی با asp.net داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود سورس معرفی گیاهان دارویی با asp.net تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود سورس معرفی گیاهان دارویی با asp.net دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود سورس معرفی گیاهان دارویی با asp.net توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود سورس معرفی گیاهان دارویی با asp.net در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:30 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سیستم فروش وسایل بهداشتی و آرایشی به زبان asp.net با استفاده از تکنولوژی و زبان برنامه نویسی ای اس پی دات نت ( Asp.Net ) و سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه سیستم فروش وسایل بهداشتی و آرایشی به زبان asp.net داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه سیستم فروش وسایل بهداشتی و آرایشی به زبان asp.net تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه سیستم فروش وسایل بهداشتی و آرایشی به زبان asp.net دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه سیستم فروش وسایل بهداشتی و آرایشی به زبان asp.net توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه سیستم فروش وسایل بهداشتی و آرایشی به زبان asp.net در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:29 صبح
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ