سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک ترین خویشاوندی ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:17 صبح
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:16 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود سورس حقوق دستمزد تحت آزمایشگاه مهندسی نرم افزار با استفاده از رشنال رز ( Rational Rose ) طراحی و تنظیم شده است.

نمودار ها و محتویات این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات و سناریو های تمامی یوزکیس ها داخل داکیومنت به صورت کامل نوشته شده است و شما می توانید با بررسی جزئی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات روند طراحی آن کاملا مسلط شوید.

پروژه دانلود سورس حقوق دستمزد تحت آزمایشگاه مهندسی نرم افزار دارای نمودار های زیر می باشد
1. یوزکیس ( Use Case )
2. کلاس دیاگرام ( Class Diagram )
3. نمودار های توالی یا سکوئنس ( Sequence )
4. نمودار های همکاری (Collaboration )
5. نمودار های فعالیت یا همان اکتیویتی ( Activity Diagram )
6. نمودار حالت ( State )
7. برای هر یوزکیس یک سناریو مجزا در فایل ورد تایپ شده است
8. و ...

پروژه دانلود سورس حقوق دستمزد تحت آزمایشگاه مهندسی نرم افزار یک پروژه بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود سورس حقوق دستمزد تحت آزمایشگاه مهندسی نرم افزار توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در محیط اینترپرایس نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:15 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه هتل با زبان دلفی با استفاده از زبان برنامه نویسی دلفی ( Delphi ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه هتل با زبان دلفی داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه هتل با زبان دلفی تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه هتل با زبان دلفی دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه هتل با زبان دلفی توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه هتل با زبان دلفی در سایر زبان های برنامه نویسی و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:14 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

در این برنامه با استفاده از تکنیکی ساده متن را در شبکه به کامپیوتر دیگر انتقال می دهیم و به برای ارسال متن مورد نظر کافیست آن را تایپ کرده و ارسال را بزنید، نکته مهم این برنامه این است که هر دو کامپیوتر باید این برنامه را اجرا کنند تا ارسال و دریافت به خوبی انجام گیرد این برنامه با استفاده از برنامه نویسی سوکت(socket programing) این کار را انجام می دهد.

این برنامه قابلیت چاپ متن گفتگو شده از طریق شبکه را دارد و همانند چت (chat) نوشتاری می باشد

این کد بسیار ساده و قابل فهم برای دانشجویان طراحی شده و داری توضیحات خط به خط کد می باشد.

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:13 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه مدیریت وب سایت دوستیابی تحت asp.net با استفاده از تکنولوژی و زبان برنامه نویسی ای اس پی دات نت ( Asp.Net ) و سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه مدیریت وب سایت دوستیابی تحت asp.net داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه مدیریت وب سایت دوستیابی تحت asp.net تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه مدیریت وب سایت دوستیابی تحت asp.net دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه مدیریت وب سایت دوستیابی تحت asp.net توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه مدیریت وب سایت دوستیابی تحت asp.net در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ