سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین مردم نزد خداوند، فقیر متکبّر وپیر زناکار و دانشمند بد کار است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:50 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود سورس فروش لباس مردانه در php با استفاده از زبان و محیط طراحی وب سایت پی اچ پی ( PHP ) طراحی و تنظیم شده است.

طراحی و سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی بخشهای پروژه دانلود سورس فروش لباس مردانه در php داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه طراحی و اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

توجه کنید که در داخل این پروژه از سی اس اس ( CSS ) و جاوا اسکریپ ( Java Script ) در صورت نیاز استفاده شده است تا با استفاده از این دو زبان و تکنولوژی زیبایی و کارایی پروژه بهتر شود.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در مای اس کیو ال ( MySQL ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود سورس فروش لباس مردانه در php تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود سورس فروش لباس مردانه در php دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود سورس فروش لباس مردانه در php توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در سایر برنامه ها و یا زبان های برنامه نویسی نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:49 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی پرداخت حقوق اساتید دانشگاه c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه دانشجویی پرداخت حقوق اساتید دانشگاه c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه دانشجویی پرداخت حقوق اساتید دانشگاه c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه دانشجویی پرداخت حقوق اساتید دانشگاه c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه دانشجویی پرداخت حقوق اساتید دانشگاه c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه دانشجویی پرداخت حقوق اساتید دانشگاه c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:48 عصر
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:47 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سورس پروژه پایگاه داده ویدئو کلوپ اس کیو ال با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول سورس پروژه پایگاه داده ویدئو کلوپ اس کیو ال تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی سورس پروژه پایگاه داده ویدئو کلوپ اس کیو ال یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:46 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ