سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:45 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه مدیریت شرکت تولید نرم افزاری با زبان اس کیو ال با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول مدیریت شرکت تولید نرم افزاری با زبان اس کیو ال تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی مدیریت شرکت تولید نرم افزاری با زبان اس کیو ال یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:44 عصر
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:43 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه ارسال و دریافت فایل در شبکه asp.net با استفاده از تکنولوژی و زبان برنامه نویسی ای اس پی دات نت ( Asp.Net ) و سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود پروژه ارسال و دریافت فایل در شبکه asp.net داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود پروژه ارسال و دریافت فایل در شبکه asp.net تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود پروژه ارسال و دریافت فایل در شبکه asp.net دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود پروژه ارسال و دریافت فایل در شبکه asp.net توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود پروژه ارسال و دریافت فایل در شبکه asp.net در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:41 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه آموزشگاه تحت SQL با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول دانلود پروژه آموزشگاه تحت SQL تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی دانلود پروژه آموزشگاه تحت SQL یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 1:40 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ